اس ام اس تیکه دار جدید فروردین 93

زندگی

اس ام اس تیکه دار جدید فروردین 93

دوست داشتن کسی که هرگز تو را دوست ندارد؟ اسراف در محبت است ....! ارسال توسط:شادی * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * هر چه می خواهم غمت را در دلم پنهان کنم !سینه می گوید که من تنگ آمدم فریاد کن!!! ارسال توسط:تارا739 دلم گرفته از آدمایی که میگن دوست دارم اما معنی شو نمیدونن,از آدمایی که میخوان مال اونا باشی اما خودشون مال تو نیستن از اونایی که زیر بارون برات میمیرن وقتی آفتاب میشه همه چیز یادشون میره.... ارسال توسط:امیر حافظ اس ام اس تیکه دار جدید چی گفتی؟؟؟تک پری؟؟؟؟اها فهمدیم تک تک با همه می پری.... ارسال توسط:5016***0930 اس ام اس طعنه دار دوسال میگذرد و من هنوز سربازم وظیفه ی شب و روزم "ندیده"بانی است.... ارسال توسط:1232***0913 من دخترم....موهای پریشانت نه,ته ریشه خسته ات دیوانه ام میکند.... ارسال توسط:1232***0913 از بس خوابتو دبدم دبگه نمیگم خوابم میاد میگم "یادم"میاد ارسال توسط:ستایش بعضیا دوستیشون مثل قرص خوردن میمونه!هر 8 ساعت 1نفر ارسال توسط:1395***0933 بهترین نیستم اما گردنم کلفته بهترین ها رو میخام ارسال توسط:8687***0937

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 15 فروردين 1393برچسب:, ساعت 11:28 توسط جابر ومسلم |